/145543f2160a3b24059cedec75d4276100137832/assets fi

Maailmanlaajuisesti rehottava koronavirus on asettanut meidät kaikki uusien haasteiden eteen. Meiltä kysytään nyt paljon tilausten toimituksista, joten kokosimme tähän sinua varten tärkeimmät kysymykset ja vastaukset.
Jos sinulla on kuitenkin kysyttävää tilauksestasi, tavoitat asiakaspalvelumme puhelimitse normaaliin tapaan: vastaamme puheluihin arkisin klo 8 - 18 ja lauantaisin klo 10 - 14 numerossa (09) 8870 566.

Pitääkö minun olla huolissani, jos tilaukseni tulee riskialueeksi luokitetulta alueelta?
Sinun ei tarvitse olla huolissasi toimituksesta ja sen turvallisuudesta. Laadunvalvontamme tarkastaa ennen toimitusta huolella kaiken, mitä tilaat meiltä. Jokainen vaate käy läpi ilmastointilaitteen, joka puhaltaa noin 110-asteista kuumaa ilmaa. Myös yhteistyökumppanimme pitävät huolen ennalta määrätyistä terveys- ja hygieniastandardeista sekä turvallisuusohjeista ilman kompromisseja. Tuotteen toimitus tapahtuu ilman haitallisia kontakteja.

Toimitetaanko tilaukseni ylipäätään nyt normaalisti?
Ilman muuta toimitamme pakettisi tuttuun tapaan. Mutta posti- ja logistiikkatoimissa saattaa olla viivästyksiä, joten tilauksesi toimitus voi kestää hieman tavallista kauemmin. Pahoittelemme tätä.

Miten tilauksesi toimitetaan minulle?
Paketit toimitetaan kuten ennenkin lähipostiisi tai pakettiautomaatille. Jos olet tilannut paketin kotiinkuljetuksen (maksullinen lisäpalvelu), Postin kuljettaja soittaa ovikelloa, jättää pakettisi oven eteen ja siirtyy kauemmaksi odottamaan, että vastaanotat lähetyksen. Kuljettaja ei pyydä paketin vastaanottamisesta sinulta kuittausta vaan kirjaa sen Postin järjestelmään vastaanotetuksi.

Haluaisin tilata jotakin, mutta en voi terveydellisistä syistä noutaa tilaustani juuri nyt. Voinko siirtää tilauksen toimitusaikaa myöhemmäksi?
Ilman muuta. Voit toivoa tilauksellesi myöhempää toimitusajankohtaa. Voit siis tilata jo nyt omat suosikkisi ja päättää, koska aikaisintaan haluat vastaanottaa pakettisi.

En haluaisi poistua tässä tilanteessa kotoa viedäkseni palautuksen Postiin. Voinko palauttaan tuotteen myöhemminkin?
Ilman muuta. Olemme pidentäneet tilauksen palautusoikeutta 30 päivään, joten voit tutustua tilaamaasi tuotteeseen rauhassa kotona ja palauttaa sen tarvittaessa myöhemminkin.

Miten suojaatte yrityksenne työntekijöitä tällä hetkellä tartunnalta?
Meille henkilöstömme sekä asiakkaidemme suojaaminen on tällä hetkellä ykkösprioriteetti. Siksi olemme ottaneet käyttöön kattavat, ennalta ehkäisevät ja suojaavat toimenpiteet. Seuraamme tarkkaan Robert Koch -instituutin (saksalainen virustorjunnasta vastaava terveysorganisaatio) ja terveysviranomaisten suosituksia ja ohjeita. Myös monet työntekijöistämme tekevät etätöitä kotoa käsin. Kunnioitamme nykytilanteen asettamia vaatimuksia ja suhtaudumme kanssakäyntiin toistemme kanssa ohjeistuksen mukaisesti voidaksemme omalta osaltamme estää koronaviruksen leviämisen.